Etické chování podniku coby konkurenční výhoda – Ing. Zdeněk Šimůnek
Ing. Zdeněk Šimůnek
Bakalářská práce
Etické chování podniku coby konkurenční výhoda
Ethical conduct of business as a competitive advantage
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je kompletní pohled na etiku a aplikaci etiky do podnikání. Snažíme se poukázat na změnu trhu v konkurenčním prostředí. Zjistit zda etické chování napomáhá v konkurenčním boji. Výzkum byl vytvořen na realitním tru a poukazuje na možné nedostatky popřípadě doporučení, které by pomohlo tomuto trhu od neetického chování.Abstract:
The objective of this work is a complete view of ethics and application of ethics in business. We try to highlight the change in the market in a competitive environment. Discover whether ethical behavior helps in a competitive fight. Research was created in the real estate market and the points to possible weaknesses or recommendations that would help the market from unethical behavior.Klíčová slova
Etika Konkurence Etický kodex zisk Trh Podnik Manažer Realitní kancelář Vedení podniku Flexibilita Klient Obchodní partner Ethics Competition Code of Ethics Profit Market Company Manager Real estate Management Flexibility Client Business partner Keywords Ethics Competition Code of Ethics Profit Market Company Manager Real estate Management Flexibility Client Business partne
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ltiun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 11. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.