Etické chování podniku coby konkurenční výhoda – Ing. Zdeněk Šimůnek
Ing. Zdeněk Šimůnek
Bachelor's thesis
Etické chování podniku coby konkurenční výhoda
Ethical conduct of business as a competitive advantage
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je kompletní pohled na etiku a aplikaci etiky do podnikání. Snažíme se poukázat na změnu trhu v konkurenčním prostředí. Zjistit zda etické chování napomáhá v konkurenčním boji. Výzkum byl vytvořen na realitním tru a poukazuje na možné nedostatky popřípadě doporučení, které by pomohlo tomuto trhu od neetického chování.Abstract:
The objective of this work is a complete view of ethics and application of ethics in business. We try to highlight the change in the market in a competitive environment. Discover whether ethical behavior helps in a competitive fight. Research was created in the real estate market and the points to possible weaknesses or recommendations that would help the market from unethical behavior.Keywords
Etika Konkurence Etický kodex zisk Trh Podnik Manažer Realitní kancelář Vedení podniku Flexibilita Klient Obchodní partner Ethics Competition Code of Ethics Profit Market Company Manager Real estate Management Flexibility Client Business partner Keywords Ethics Competition Code of Ethics Profit Market Company Manager Real estate Management Flexibility Client Business partne
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ltiun/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 11. 2010
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.