Bc. Pavla HÁJKOVÁ
Master's thesis
Role značkových produktů na českém trhu
český spotřebitel a značka
THE ROLE OF BRANDED PRODUCTS IN CZECH MARKET- Czech consumer and brand
Abstract:
Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a …moreAbstract:
The theme of my diploma work is brand and its role in the life of Czech consumers. The work is divided in theoretical ? methodological, practical and project parts. Firstly is the work consecrated to basic elements of brand, brand value and place of brand in marketing mix, subsequently on customers and their relationship to brands. There is focused on brand equity triangle that is demonstrated in theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
22221
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁJKOVÁ, Pavla. Role značkových produktů na českém trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Role marketingové agentury při implementaci brand strategie
Michaela Procházková -
Moderní architektura v historickém kontextu města (Paříž)
Karolína Malá