Bc. Pavla HÁJKOVÁ

Master's thesis

Role značkových produktů na českém trhu

český spotřebitel a značka

THE ROLE OF BRANDED PRODUCTS IN CZECH MARKET- Czech consumer and brand
Abstract:
Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a …more
Abstract:
The theme of my diploma work is brand and its role in the life of Czech consumers. The work is divided in theoretical ? methodological, practical and project parts. Firstly is the work consecrated to basic elements of brand, brand value and place of brand in marketing mix, subsequently on customers and their relationship to brands. There is focused on brand equity triangle that is demonstrated in theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier: 22221

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HÁJKOVÁ, Pavla. Role značkových produktů na českém trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe