Role značkových produktů na českém trhu – Bc. Pavla HÁJKOVÁ
Bc. Pavla HÁJKOVÁ
Diplomová práce
Role značkových produktů na českém trhu
český spotřebitel a značka
THE ROLE OF BRANDED PRODUCTS IN CZECH MARKET- Czech consumer and brand
Anotace:
Téma mé diplomové práce je značka a její role v životech českých spotřebitelů. Práce je rozdělena do teoreticko-metodologické, praktické a projektové části. Nejprve se detailně věnuje základním kamenům značky, její hodnotě a jejímu místu v marketingovém mixu, následně zákazníkům a jejich vztahu ke značce. Velká pozornost je věnována trojúhelníku brand ekvity, který je objasněn v teoretické části a …víceAbstract:
The theme of my diploma work is brand and its role in the life of Czech consumers. The work is divided in theoretical ? methodological, practical and project parts. Firstly is the work consecrated to basic elements of brand, brand value and place of brand in marketing mix, subsequently on customers and their relationship to brands. There is focused on brand equity triangle that is demonstrated in theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
22221
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJKOVÁ, Pavla. Role značkových produktů na českém trhu. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
Kristýna Brožková -
Role marketingové agentury při implementaci brand strategie
Michaela Procházková -
Moderní architektura v historickém kontextu města (Paříž)
Karolína Malá