Markéta Zezuláková

Bachelor's thesis

Aplikace marketingu u regionální neziskové organizace - Obchodní a hospodářské komory

Practical application of marketing by regional non-profit organization –Chamber of Commerce
Abstract:
Tato práce se zabývá aplikací marketingu u neziskové, regionálně vymezené organizace Obchodní a hospodářské komory. Cílem práce bylo zhodnotit současné uplatnění a navržení vyváženého marketingového mixu, který zohledňuje všechny stávající specifika a nabídnout řešení pro její další rozvoj a efektivní uplatnění aktivit a produktů u cílových skupin. V teoretické části jsou pospány specifika neziskových …more
Abstract:
The major objective is to sum up contemporary situation and suggest a balanced marketing mix, considering all current specificity and offer new solution for further development of product and services. There is described in theoretical part the specificity of non-profit organizations, methodology of marketing creation and analysis of target group, competition, SWOT and marketing mix. In practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2010
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Tomáš Prchal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21376