Kresba u dětí s vývojovou dysfázií – Bc. Zdeňka Chupíková
Bc. Zdeňka Chupíková
Master's thesis
Kresba u dětí s vývojovou dysfázií
The drawing of children with developmental dysphasia
Anotácia:
Cílem diplomové práce je popsat specifické znaky kresby u dětí s vývojovou dysfázií. Práce se zaměřuje na poznatky o vývojové dysfázii, popisuje vývoj zrakového a sluchového vnímání a především vývoj kresby. Analyzuje kresbu dětí s vývojovou dysfázií a zabývá se vývojem jemné motoriky a grafomotoriky a popisuje jejich vliv na rozvoj kresby.Abstract:
The aim of the master´s work is to depict the specific signs of drawings of children with developmental dysphasia. Master´s work concentrates on the information about developmental dysphasia, describes the development of visual and hearing perception and mostly the development of drawing. Work analysis drawings of children with developmental dysphasia and deals with the development of fine motorics …viacKľúčové slová
Vývojová dysfázie motorika jemná motorika grafomotorika kresba smyslové vnímání sluchové vnímání zrakové vnímání děti předškolního věku děti mladšího školního věku. Developmental dysphasia motorics fine motorics graphomotor drawing sense perception hearing perception visual perception pre-school age children junior education age children.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n3yls/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedúci: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová -
Vybrané faktory školního prostředí s možným negativním působením na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie
Dominika Babáčková -
Vliv školního prostředí na držení těla dětí mladšího školního věku - případová studie třídy
Eliška Aldorfová -
Děti mladšího školního věku v digitálním světě
Kamila Jančíková -
Využití vybraných psychomotorických aktivit v hodinách tělesné výchovy se zaměřením na děti mladšího školního věku s lehkým mentálním postižením
Hana Hladká -
Metodika Persona Dolls – pro děti mladšího školního věku
Vendula Kadlecová -
Péče o děti mladšího školního věku s vývojovou dysfázií
Adéla Mládková -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová