Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik – Michaela HRABINOVÁ
Michaela HRABINOVÁ
Bachelor's thesis
Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik
The Analysis of the Czech and German Market with Biocosmetics
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of market with biocosmetics in Germany and the Czech Republic through marketing research and SWOT analysis. It compared the behavior of consumers in these two countries and the overall view of it. Bachelor thesis explains the concept of organic cosmetics, certification bio- and natural cosmetics and current development.Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu s biokosmetikou v Německu a České republice pomocí marketingového výzkumu a SWOT-analýzy. Je porovnáváno chování spotřebitelů biokosmetiky v těchto dvou zemích a celkový pohled na ni. Kromě toho bakalářská práce vysvětluje pojem biokosmetika, certifikaci bio- a přírodní kosmetiky a její současný vývoj.
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Accessible from:: 15. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRABINOVÁ, Michaela. Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.