Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik – Michaela HRABINOVÁ
Michaela HRABINOVÁ
Bachelor's thesis
Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik
The Analysis of the Czech and German Market with Biocosmetics
Abstract:
Bachelor thesis is focused on the analysis of market with biocosmetics in Germany and the Czech Republic through marketing research and SWOT analysis. It compared the behavior of consumers in these two countries and the overall view of it. Bachelor thesis explains the concept of organic cosmetics, certification bio- and natural cosmetics and current development.Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu s biokosmetikou v Německu a České republice pomocí marketingového výzkumu a SWOT-analýzy. Je porovnáváno chování spotřebitelů biokosmetiky v těchto dvou zemích a celkový pohled na ni. Kromě toho bakalářská práce vysvětluje pojem biokosmetika, certifikaci bio- a přírodní kosmetiky a její současný vývoj.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zverejniť od: 15. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRABINOVÁ, Michaela. Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.