Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s. r. o., Břeclav – Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ
Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ
Bakalářská práce
Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s. r. o., Břeclav
Analysis of added value for customer in food-processing plant Racio, s. r. o., Břeclav
Anotace:
Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis introduces customer added value that customers assign to products and services that influences their purchase behaviour. Knowledge of this value brings new information to companies and influences their ability to competition by higher satisfaction of needs and demands of customers. The analysis of customer added value becomes modern marketing tool to reveal elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Identifikátor:
1676
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CIPRYSOVÁ, Gabriela. \textit{Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s. r. o., Břeclav}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/kj45xh/.
Jak správně citovat práci
CIPRYSOVÁ, Gabriela. Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s. r. o., Břeclav. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty
Milan Milata -
Hodnotový řetězec autobaterií v Evropě
Lukáš Holán -
Heisenbergův spinový řetězec a Betheho ansatz
Jakub Bucko -
Logistický řetězec konkrétního výrobku
Karolína Staňková -
Produkční řetězec assetů pro herní engine
Tien Dung Ngo -
Dodavatelský řetězec v Hitachi Astemo Czech, s.r.o.
Petra Vojtěchová -
Dodavatelský řetězec oděvů mezi Asií a Evropou se zaměřením na přepravu a udržitelnost
Pavlína Doleželová