Bc. Gabriela CIPRYSOVÁ

Bakalářská práce

Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s. r. o., Břeclav

Analysis of added value for customer in food-processing plant Racio, s. r. o., Břeclav
Anotace:
Cílem této práce je představit spotřebitelskou přidanou hodnotu, kterou zákazníci přiřazují výrobkům a službám a která ovlivňuje jejich nákupní chování. Poznání této hodnoty přináší firmám nové poznatky, které ovlivňují jejich konkurenceschopnost prostřednictvím vyššího uspokojení potřeb a požadavků zákazníků. Analýza přidané spotřebitelské hodnoty se stává moderním marketingovým nástrojem, odhalujícím …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis introduces customer added value that customers assign to products and services that influences their purchase behaviour. Knowledge of this value brings new information to companies and influences their ability to competition by higher satisfaction of needs and demands of customers. The analysis of customer added value becomes modern marketing tool to reveal elements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Identifikátor: 1676

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CIPRYSOVÁ, Gabriela. Analýza přidané hodnoty pro zákazníka v potravinářské společnosti Racio, s. r. o., Břeclav. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika