Theses 

Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing – Kateřina HRBKOVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Kateřina HRBKOVÁ

Bakalářská práce

Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing

Segmentation of focus groups kindergarten teacher and an elementary school teacher as the basis for content marketing

Anotace: Východiska pro zpracování této práce byli hlavně B2B marketing a obsahový marketing, a zároveň segmentace zákazníka. Hlavním cílem této práce je segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy. Pro dosažení tohoto cíle jsme zvolili metodu anketního dotazování formou online dotazníku prostřednictvím internetové stránky ''www.survio.com''. Výsledky práce ukazují oblasti zájmu a životního stylu zkoumané skupiny. Závěry práce blíže definují cílovou skupinu a naznačují východiska pro obsahový marketing zadavatele.

Abstract: Basis for this work are mainly B2B marketing, content marketing and concurrently customer segmentation. The main purpose of this work is the segmentation of target groups of kindergarten teacher and primary school teacher. To achieve this purpose, we have chosen the method of questionnaire survey in the form of an online questionnaire via the website ,,www.survio.com''. The results show areas of interest and lifestyle of the studied group. The conclusion of this thesis defines the target group and suggests the basis for content marketing for the outsourcer.

Klíčová slova: marketing, komunikace, B2B, životní styl, anketa

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2016
  • Zveřejnit od: 30. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Bartková

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2016 dostupné: světu
https://portal.upol.cz/wps/PA_StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=214292 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
thesis thesis
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kultury

Jak správně citovat práci

HRBKOVÁ, Kateřina. Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury


Nahoru | Aktuální datum a čas: 19. 2. 2019 10:08, 8. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz