Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava – Michaela ŠVARCOVÁ
Michaela ŠVARCOVÁ
Bakalářská práce
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
The analyse of exploitation the regional brand by chosen producents in the region of Šumava
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo zanalyzovat využití regionální značky Šumava originální produkt a dopady u výrobců, kteří se zapojili do systému certifikace. V teoretické části je popsán marketing, marketingové řízení, marketingový mix, strategické řízení značek a regionální značka. Praktická část je založena na systému řízených rozhovorů s výrobci. Cílem bylo zjistit přínosy značky, oceňované prvky promotion …víceAbstract:
The main goal of the bachelor thesis was analyzed the regional brand Šumava The Original Product and impacts of producers, who are joined the process of certification. Marketing, marketing operating, marketing mix, the brand operating and regional brand are described in the teoretic part. Practical part is based on system of conversation with producers. The goal were find out contributes, main estimated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2010
Zveřejnit od: 10. 9. 2010
Identifikátor:
15115
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Fellegiová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVARCOVÁ, Michaela. \textit{Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/kjc7dy/.
Jak správně citovat práci
ŠVARCOVÁ, Michaela. Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 09. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 9. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové řízení firem v České republice a Japonsku
Danil Dikarev -
Marketingové řízení včetně projektové studie
Dimitrij Samsin -
Strategické řízení regionální značky – Region Haná
Roman Vaňourek -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky - region Krušnohoří
Jakub Moudrý -
Strategické řízení regionální značky - region Krkonoše
Pavla Pitrmucová -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky – region Poohří
David Weschta
Název
Vložil
Vloženo
Práva