Srovnání výukových strategií využívaných ve výuce psychologie na středních školách – Bc. Petra ČECHOVÁ
Bc. Petra ČECHOVÁ
Diplomová práce
Srovnání výukových strategií využívaných ve výuce psychologie na středních školách
The comparison of the educational strategies used in psychology lessons at secondary schools
Anotace:
Diplomová práce se věnuje srovnáváním výukových strategií využívaných v hodinách psychologie na středních školách. Teoretická část poskytuje všeobecný vhled do problematiky výukových strategií. Seznamuje s pojetím výuky psychologie v sekundárním vzdělávání a shrnuje základní poznatky o výukových metodách a organizačních formách vyučování. V praktické části se diplomová práce zabývá srovnáváním výuky …víceAbstract:
The thesis deals with comparing the teaching strategies used in psychology lessons in secondary schools. The theoretical part provides a general insight into the teaching strategies introduces the concept of teaching psychology in secondary education and summarizes the basic knowledge of teaching methods and organizational forms of teaching. The practical part deals with comparing the teaching strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Josef Malach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Petra. Srovnání výukových strategií využívaných ve výuce psychologie na středních školách. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství psychologie pro střední školy (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Skupinová práce a kooperační práce jako organizační forma výuky občanské výchovy
Petra Ženíšková -
Exkurze jako forma výuky se zaměřením na obnovitelné zdroje energie pro žáky II. stupně ZŠ
Dagmar ŠPAČKOVÁ -
Školní exkurze jako organizační forma ve výuce vlastivědy na 1.stupni základní školy
Zuzana ŘEHÁNKOVÁ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Popularizace vybraných témat psychologie prostřednictvím komiksu
Eliška HORNOVÁ -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ