Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar – Bc. Tereza Štefková
Bc. Tereza Štefková
Bachelor's thesis
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný pivovar
Dramaturgy and realization of an advertising spot for a selected brewery
Abstract:
Zhodnocení veškerých možností při tvorbě reklamy a metodiky při zadávání reklamy. Popis jednotlivých druhů archetypů, jejich vhodné použití na konkrétní cílové skupiny a jejich využití v praxi při tvorbě reklamních spotů konkrétních značek konkrétně pivovarů. Tvorba briefu a scénáře při použití jednoho archetypu pro jeden konkrétní vybraný pivovar.Abstract:
Evaluation of all possibilities in the creation of advertising and methodology for placing advertising. Description of individual types of archetypes, their suitable use for specific target groups and their use in practice in the creation of commercials of specific brands of specific breweries. Creating a brief and scenario using one archetype for one specific selected brewery.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xesvb/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Lenka Frýda
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový komunikační mix vybraného produktu
Linda Krejčová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
Komunikační mix příspěvkové organizace Aquacentrum Teplice
Anna PARASKOVÁ -
Komunikační mix společnosti ŠPIZZA PIZZA s.r.o.
Dominik Tlčik