Bc. Alena Skupinová, DiS.

Bachelor's thesis

Globální marketing a lokální kultura

Global marketing and local culture
Abstract:
Teoretická část mé bakalářské práce se zabývá souhrnem informací z odborné literatury, které se týkají globálního marketingu, vývoje trendů, globalizace, jejího působení na společnost, prostředí, globálních a mezinárodních firem, jejich řízení v oblasti marketingu a marketingové komunikace, v kontextu s kulturou, společností, vlivem prostředí na jedince až po lokálně řízený marketing, základní marketingové …more
Abstract:
The theoretical part of my Bachelor Thesis deals with a summary of information from literature on global marketing, trend development, globalization, its impact on society, the environment, global and international companies, their marketing management and communication, in the context of culture, society, the impact of the environment on individuals to locally driven marketing, basic marketing concepts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 7. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2018
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: Ing. Jiří Šnajdar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní