Modelování vlivu eroze na geometrické objekty – Ing. Věra SKORKOVSKÁ
Ing. Věra SKORKOVSKÁ
Doctoral thesis
Modelování vlivu eroze na geometrické objekty
Modeling of erosion impact on geometric objects
Abstract:
Erosion simulation is an important problem in the field of computer graphics. The most prominent erosion processes in nature are weathering and hydraulic erosion. Many methods address these problems but they are mostly based on height fields or volumetric data. Height fields do not allow the simulation of complex fully 3D scenes while the volumetric data have high memory requirements. This thesis explores …moreAbstract:
Simulace eroze je důležitým problémem v oblasti počítačové grafiky. Nejvýznamnějšími erozními procesy v přírodě jsou zvětrávání a hydraulická eroze. Mnoho metod se těmito problémy zabývá, ale většinou jsou tyto metody založeny na výškových mapách nebo volumetrických datech. Výškové mapy neumožňují simulaci složitých plně trojrozměrných scén, zatímco volumetrická data mají vysoké paměťové nároky. Tato …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Prof. Dr. Ing. Ivana Kolingerová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKORKOVSKÁ, Věra. Modelování vlivu eroze na geometrické objekty. Plzeň, 2019. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Applied SciencesDoctoral programme / field:
Computer Science and Engineering / Computer Science and Engineering
Theses on a related topic
-
Smoothed Particle Hydrodynamics ve strukturální dynamice
Martin Hušek -
Smoothed Particle Hydrodynamics ve strukturální dynamice
Martin Hušek -
Konstrukce objemové sítě uvnitř domény reprezentované povrchovou sítí
Tomáš CHMELÍK -
Systém pro sběr dat o podobnosti trojúhelníkových sítí formou webové hry
Marek ZÁBRAN -
Subjektivní měření kvality trojúhelníkových sítí ve virtuální realitě
Jan RACH -
Rozšíření výukové aplikace virtuální reality o přehrávání animací trojúhelníkových sítí
Jakub HEJMAN -
Generování kostry objektů reprezentovaných trojúhelníkovými sítěmi
Michal ŽÁK -
Obálka tělesa reprezentovaného trojúhelníkovou sítí
David CHOLT