Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež – Bc. Sára Seidlová
Bc. Sára Seidlová
Bakalářská práce
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
The Instruments of Marketing Communications for selected target group - Children and Youth
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem prostředků marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – děti a mládež, kde její zacílení je převážně na dětskou recepci medií a jejich možným negativním dopadům. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a to část teoretickou, a část praktickou, které předchází obeznámení s tématem právě z části teoretické. V této teoretické části je věnována pozornost …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of marketing communication means for a selected target group - children and youth, focusing mainly on children's reception of media and their possible negative effects. The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part, which is preceded by an introduction to the topic from the theoretical part. In the theoretical part, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ltbr4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Pozitivní a negativní dopady vyhledávání informací z oblasti zdraví na internetu
Jana Nedvědová -
Nebezpečí internetu a sociálních sítí u nezletilých
Lucie Hendlová -
Závislost na kouření a internetu u jedince s lehkým mentálním postižením
Juliana Jarábková -
Závislost na internetu a počítačových hrách v období dospívání
Petr MACHEJ -
Vliv médií na děti: internet a televize
Klára ELGARTOVÁ -
Marketingová komunikace dětské edukační knihy Nezapomeň na nohy
Daniela Michnová -
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Barbora Ladrová -
Marketingová komunikace divize dětské a kojenecké výživy Nestlé
Veronika Zárubová