Jakub Imrich
Bakalářská práce
Zobrazování 3D modelů pomocí WebGL
Displaying 3D Models in Web Pages using WebGL
Anotace:
Hlavným cieľom tejto práce je vytvoriť aplikáciu, ktorá bude zobrazovať interaktívny 3D obsah. Aplikácia je navrhnutá pre webové prostredie a na zobrazenie využíva technológiu WebGL. Hlavné zameranie aplikácie je na zobrazenie scén z oblasti architektúry. V prvej časti práce su opísané možnosti zobrazenia 3D obsahu vo webovom prostredí. V ďalšej časti je teoretický popis použitých algoritmov pre zobrazenie …víceAbstract:
The main objective of this work is to create an application that will display interactive 3D content. The application is designed for web environment, and use WebGL technology. The main focus of the application is to display architecture visualization. First part of work describe the possibility of displaying 3D content in web environment. Below is a theoretical description of the algorithms for displaying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/108761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Martin Němec
- Oponent: Michal Radecký
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh vizualizácie architektonických chodníkov centra Bratislavy
Zuzana Bachorecová -
Trojrozměrná vizualizace architektonických modelů na platformě Apple iOS
Martin Škrovina -
Zobrazování informací prostřednictvím HUD v herním engine Three.js
Filip Mička -
Možnosti integrace WebGL knihoven s moderními frontend frameworky
Jan Pecha -
Zobrazení 3D modelů s využitím WebGL
Jan Kváš -
Monitorování a analýza tvaru lebky pomocí WebGL
Lukáš KOZÁK -
Interaktivní 3D grafika s WebGL
Lukáš MÁČE