Tanvi Raval, BBA
Diplomová práce
Consumer Buying Behaviour
Abstract:
This diploma thesis focuses on consumer buying behaviour for Nestle’s Maggi in order to determine marketing strategies for the 'Nestle' company for enhancing the sales of its products. The thesis examines consumer buying behaviour for the purchase of Nestlé’s Maggi in India and it also identifies the impact of various factors such as price, quality, and brand name on consumer purchasing decisions for …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Understanding motherhood: Studying the factors that influence mothers' purchasing decisions when selecting children's products
Ainur Urgenishbayeva -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
Impact of Influencer Marketing on Consumer Buying Behaviour by selected Influencer
Siddharth Tyagi -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
Mohit Vaghjibhai Thumar
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses kjyb6c kjyb6c/3
1. 12. 2021
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 12. 2021