Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers – Jiacheng Yang
Jiacheng Yang
Bakalářská práce
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
Anotace:
JIACHENG, Y. Online nákupní preference mladých čínských a českých spotřebitelů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Současný sociální pokrok a rozvoj technologií podpořili rychlý rozvoj elektronického obchodování. Mladí spotřebitelé v různých zemích mají podobnosti a rozdíly v preferencích online nakupování. Cílem této práce je prozkoumat preference nakupování na internetu u …víceAbstract:
JIACHENG, Y. Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2021. At present, social progress and development if technologies have promoted the rapid development of e-commerce. Young consumers in different countries have similarities and differences in their online shopping preferences. The purpose of this thesis is to investigate the online …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Mezinárodní podnikání v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Povědomí, postoje a chování mladých spotřebitelů v rámci tzv. surveillance economy
Michaela Divišová -
Chování mladých spotřebitelů na trhu streamovacích služeb v České republice a ve Vietnamu
Huy Tien Hoang -
The Role of eTrust in Online Shopping in the Czech Republic among University Students
Viktor Ustyanovič -
Online nakupování oděvů na českém trhu
Veronika STREJCOVÁ -
Attitudes towards sustainability in the fast fashion industry among young consumers in the Czech Republic
Sabrina Mamedova -
Developing wine consumption behavior models by young Czech consumers.
Gerardo Pacheco Carrillo -
Localizing reactions to globalization among Czech beer consumers and their relation to the phenomenon of identity crisis
Lukáš Černo -
Consumers’ Attitudes Towards 3D Printed Meat
Wahaj Muhammad