Martin Sekula

Bakalářská práce

The Image of the Czech Republic in Anglophone Mass Media

The Image of the Czech Republic in Anglophone Mass Media
Abstract:
The aim of this paper is to analyze the prototypical image of the Czech Republic and to compare it to the image presented in Anglophone mass media. The thesis discusses the terms stereotype, prototype and conceptual metaphor. An analysis of the country found out that typically Czechs lack a single identity, are independent and refuse to cooperate. They also drink a lot of alcohol and smoke. Lastly …více
Abstract:
Cílem této práce je popsat prototypický obraz České republiky a srovnat jej s obrazem České republiky v anglofonních masmediích. V teoretické části byly definovány pojmy stereotyp, prototyp a pojmová metafora. Poté byla provedena analýza dané země. Bylo zjištěno, že Česko zpravidla nemá jednu identitu. Češi jsou nezávislí a neochotní spolupracovat, pijí hodně alkoholu a kouří, zároveň připomínají Švejka …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Svitlana Shurma, M.A., Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sekula, Martin. The Image of the Czech Republic in Anglophone Mass Media. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi