Lucie Harvánková

Master's thesis

Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů

Marketing communication and its influence on customers buying behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů. Začátek teoretické části je věnován marketingové komunikaci v obecném pojetí a následně je tento pojem uveden v celkovém konceptu marketingu. V další části je na marketingovou komunikaci nahlíženo komplexněji a jsou rozebrány jednotlivé složky komunikačního mixu. Následně je rozebrána role psychologie …more
Abstract:
The thesis deals with Marketing communication and its influence on customers buying behaviour. First part of the theoretical part is devoted to marketing communication in the general concept and then it is mentioned in the overall marketing concept. In the next part, the marketing communication is viewed more comprehensively and the individual components are more analyzed. In the next part is analyzed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2019
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Martin Machek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77199