Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů – Lucie Harvánková
Lucie Harvánková
Master's thesis
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní chování spotřebitelů
Marketing communication and its influence on customers buying behaviour
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů. Začátek teoretické části je věnován marketingové komunikaci v obecném pojetí a následně je tento pojem uveden v celkovém konceptu marketingu. V další části je na marketingovou komunikaci nahlíženo komplexněji a jsou rozebrány jednotlivé složky komunikačního mixu. Následně je rozebrána role psychologie …moreAbstract:
The thesis deals with Marketing communication and its influence on customers buying behaviour. First part of the theoretical part is devoted to marketing communication in the general concept and then it is mentioned in the overall marketing concept. In the next part, the marketing communication is viewed more comprehensively and the individual components are more analyzed. In the next part is analyzed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77199
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Martin Machek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77199
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Rebranding and Marketing Communication
Kseniia Pidgorna