Chování spotřebitele ve věku 18 - 40 let na trhu bezlepkových potravin – Bc. Kateřina Havlová
Bc. Kateřina Havlová
Master's thesis
Chování spotřebitele ve věku 18 - 40 let na trhu bezlepkových potravin
Consumer Behaviour in the age 18-40 years old on the Market with Gluten Free Food
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve věku 18-40 let na trhu bezlepkových potravin. Pomocí dotazníkového šetření, eye trackingového pozorování a hloubkových rozhovorů byly identifikovány faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Práce se zaměřila jak na prodej bezlepkových potravin v kamenných prodejnách, tak i na prodej prostřednictvím internetových obchodů. Byly …moreAbstract:
This diploma thesis analyses the consumer behaviour of people in the age 18-40 years on the market with gluten free food. Using a questionnaire survey, eye tracking research and interviews were identified factors which influence consumer buying decision process. The thesis focused both on the sales of gluten free foods in stores as well as sales through online stores. There were some significant differences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 12. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLOVÁ, Kateřina. \textit{Chování spotřebitele ve věku 18 - 40 let na trhu bezlepkových potravin}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/kk6t4q/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Extrakce informací z datových vizualizací - eye-trackingový experiment
Petr Tumpach -
Eye-tracking in Translation Process Research
Lenka Tycová -
Translation Process Research with Eye-tracking and Key-logging
Tomáš Řádek -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Porovnanie čítania v materinskom a cudzom jazyku eye-tracking metódou
Karin Vicianová -
Eye-tracking in translation process
Jan Sebera -
Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele
Tomáš Havlík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights