Chování spotřebitele ve věku 18 - 40 let na trhu bezlepkových potravin – Bc. Kateřina Havlová
Bc. Kateřina Havlová
Diplomová práce
Chování spotřebitele ve věku 18 - 40 let na trhu bezlepkových potravin
Consumer Behaviour in the age 18-40 years old on the Market with Gluten Free Food
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele ve věku 18-40 let na trhu bezlepkových potravin. Pomocí dotazníkového šetření, eye trackingového pozorování a hloubkových rozhovorů byly identifikovány faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Práce se zaměřila jak na prodej bezlepkových potravin v kamenných prodejnách, tak i na prodej prostřednictvím internetových obchodů. Byly …víceAbstract:
This diploma thesis analyses the consumer behaviour of people in the age 18-40 years on the market with gluten free food. Using a questionnaire survey, eye tracking research and interviews were identified factors which influence consumer buying decision process. The thesis focused both on the sales of gluten free foods in stores as well as sales through online stores. There were some significant differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Extrakce informací z datových vizualizací - eye-trackingový experiment
Petr Tumpach -
Translation Process Research with Eye-tracking and Key-logging
Tomáš Řádek -
Eye-tracking in Translation Process Research
Lenka Tycová -
Eye-tracking a jeho využití v marketingu
Kristína Macíková -
Porovnanie čítania v materinskom a cudzom jazyku eye-tracking metódou
Karin Vicianová -
Eye-tracking in translation process
Jan Sebera -
Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele
Tomáš Havlík
Název
Vložil
Vloženo
Práva