Bc. Anastasiya Novakovska

Bakalářská práce

Etické aspekty v marketingové komunikaci

Ethical Aspects in Marketing Communication
Anotace:
V bakalářské práci vysvětlím, co je to etika a marketingová komunikace a její nástroje, jak etika vstoupila do marketingové komunikace a jak etika ovlivňuje reklamu. Držet se etických a morálních zásad při podnikání je v dnešním světě velmi důležitou složkou při tvorbě marketingu. Cílem reklamních sdělení je přesvědčení o koupi výrobku či služby. Marketing je velmi důležitou součástí podnikatelského …více
Abstract:
In my bachelor thesis, I will explain ethics and marketing communication and its tools, how ethics has entered marketing communication and how ethics affects advertising. Sticking to ethical and moral principles in business is a very important component in marketing in today's world. The aim of advertising communications is to convince you to buy a product or service. Marketing is a very important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Bc. Jiří Mihola, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce