Bc. Luboš MARTINKA

Master's thesis

Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Marketing s expectations of the ection aboutinnovative processes on company Q-NOVA s.r.o.
Abstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bude simulovať rozhodnutia pri inovácii vybraného produktu na základe požiadaviek zákazníkov a tým, v danom odvetví zlepšiť postavenie spoločnosti Q {--} NOVA na trhu. V prvej časti práce sa budú spracované teoretické východiská z oblasti problemati-ky inovácie produktov, zároveň poukážem na platné a perspektívne názory na riadenie ino-vačných procesov čerpajúc z dostupnej …more
Abstract:
The purpose of my thesis is to simulate some decisions about innovation of the product chosen on the basis of the customers' requirements and this way improve position of com-pany Q-NOVA in the market of this sector. In the first part of the thesis I elaborate possibi-lity which regard problems of the product innovation. At the same time I outline valid perspectives and ideas which regard the innovative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier: 3930

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007
  • Supervisor: Ing. Jaroslav Hagan

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARTINKA, Luboš. Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.