Bc. Luboš MARTINKA

Diplomová práce

Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.

Marketing s expectations of the ection aboutinnovative processes on company Q-NOVA s.r.o.
Anotace:
Cieľom mojej diplomovej práce bude simulovať rozhodnutia pri inovácii vybraného produktu na základe požiadaviek zákazníkov a tým, v danom odvetví zlepšiť postavenie spoločnosti Q {--} NOVA na trhu. V prvej časti práce sa budú spracované teoretické východiská z oblasti problemati-ky inovácie produktov, zároveň poukážem na platné a perspektívne názory na riadenie ino-vačných procesov čerpajúc z dostupnej …více
Abstract:
The purpose of my thesis is to simulate some decisions about innovation of the product chosen on the basis of the customers' requirements and this way improve position of com-pany Q-NOVA in the market of this sector. In the first part of the thesis I elaborate possibi-lity which regard problems of the product innovation. At the same time I outline valid perspectives and ideas which regard the innovative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor: 3930

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Jaroslav Hagan

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARTINKA, Luboš. Marketingové aspekty řízení inovačních procesů firmy Q-NOVA s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.