Adéla Frýbová, DiS.
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky
Customer Relationship Management
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá novým trendem v marketingu, a sice Řízení vztahů se zákazníky (CRM – Customer Relationship Management). Jsou zde vymezeny základní pojmy, historie CRM, typologie. Nezbytnou součástí je určení hodnoty vztahu se zákazníkem a její využití pro podnik. Dále se bakalářská práce zaměřuje na konkrétní podnik, Golf Mladá Boleslav a popisuje, na jakých principech zde funguje řízení …moreAbstract:
This bachelor work concerns CRM – Customer Relationship Management, a new trend in marketing. There are some basic concepts, history and typology of CRM defined in this work. Determination of value of relationship with a customer and its utilization in a company is essential. The work also focuses on a concrete company – Golf Mladá Boleslav and describes some principles used in this company for effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 8. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ralfa/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2010
- Supervisor: Ing. Helena Janegová
- Reader: Ing. Jana Výborová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management