Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky – Lenka Pánková
Lenka Pánková
Bachelor's thesis
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní jednotky
Customer Satisfaction Measurement with the Retail Outlet
Anotácia:
Bakalářská práce se týká spokojenosti zákazníků prodejny Kaufland v Havířově. Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou zákazníci s touto prodejnou spokojeni, konkrétně s personálem, sortimentem, cenovou úrovní, s prostředím, s dostupností prodejny a jak často zákazníci prodejnu navštěvují. Sběr dat probíhal pomocí osobního dotazování a poté i elektronického dotazování. Na základě výzkumu …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on the satisfaction of customers in Kaufland store- Havířov. The purpose of this thesis is to find out how satisfied are customers with the store, concretely with staff, assortment, price level, ambience, store availability and how often customers visit the store. Data collecting was realized through personal interviews and then also through electronic questioning. Based …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
- Vedúci: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Konkurence v energetice a dopady na českého spotřebitele
Kristýna Žejšková -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth