Anna Rychetská

Bakalářská práce

Marketingová komunikace Českého svazu biatlonu

Marketing communication of the Czech Biathlon Union
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci Českého svazu biatlonu. Cílem práce je zanalyzovat současnou podobu marketingové komunikace, zaměřující se na práci s fanoušky. Analýze je podroben i vliv současné celosvětové pandemické situace, či ukončení kariéry největších českých biatlonových hvězd. Teoretický základ definuje pojmy týkající se sportovní marketingové komunikace i specifika …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the marketing communication of the Czech Biathlon Union. The aim of the thesis is to analyze the current form of marketing communication, focusing on work with fans. The influence of current global pandemic situation or the end of a career of the biggest Czech biathlon stars is also analyzed. The theoretical basis defines the terms related to sport marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Eva Brixi Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82676

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management