Bc. Alena Čtvrtníková

Diplomová práce

Věrnostní programy a jejich vliv na změnu nákupního chování

Loyalty programs and their impact on the change in buying behavior
Anotace:
Tato práce se zabývá otázkou věrnostních programů a jejich vlivem na změnu nákupního chování. Věrnostní programy v dnešní době představují velmi frekventovaně využívaný nástroj podpory prodeje, který se zaměřuje zejména na dlouhodobé marketingové cíle. Z tohoto důvodu je v teoretické části popsáno rozčlenění věrnostních programů, nákupní chování zákazníka a s tím spojená typologie spotřebitele. Cílem …více
Abstract:
This thesis deals with the issue of loyalty programs and their impact on change in buying behavior. Nowadays loyalty programs are very frequently used tool of sales promotion which focuses on long-term marketing goals. For this reason, the theoretical part describes division of loyalty programs, customer buying behavior and associated consumer´s typology. The aim is an evaluation of the current status …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní