Český restaurační řetězec z hlediska jeho aktuální konkurenceschopnosti v zahraničí – Bc. Miley Badalova
Bc. Miley Badalova
Master's thesis
Český restaurační řetězec z hlediska jeho aktuální konkurenceschopnosti v zahraničí
Czech restaurant chain in terms of its actual competitiveness abroad
Abstract:
Český restaurační řetězec z hlediska jeho aktuální konkurenceschopnosti v zahraničí. (Diplomová práce) Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. Celkový počet je 96 stránek. Tato diplomová práce zahrnuje informace o Českých restauračních řetězcích z hlediska jejich aktuální konkurenceschopnosti v zahraničí. Cílem průzkumu je zjistit úroveň konkurenceschopnosti českých restaurací v Německu, Drážďanech, na …moreAbstract:
Czech restaurant chain in terms of its actual competitiveness abroad. (Master thesis) The Institute of Hospitality Management in Prague 8, Ltd. Prague: 2013. In total 96 pages. This master thesis includes information about the Czech restaurant in the view of its actual competitiveness overseas. The goal of the research is to find out the level of competitiveness of Czech restaurants in Dresden, Germany …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/12355/vsh_m_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Blanka Zimáková
- Reader: Ing. Vladimír Filip
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management
Theses on a related topic
-
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Dagmar Feňárová -
Cílové skupiny zákazníků pivovaru a jejich realita v restauračních zařízeních
Helena Mager -
Analýza vnějšího prostředí na zvoleném podniku.
Miroslava Nová -
Analýza zapojení konkrétního podniku do mezinárodního obchodu
Martina Palyzová -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Transformace právní formy rodinné restaurace Ventura Pub Evropák
Patrik Konopásek -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Marketingový akční plán rodinné restaurace
Karin Syptáková