Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě – Bc. Natálie Prudičová
Bc. Natálie Prudičová
Diplomová práce
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
HR marketing and employer branding in the digital world
Anotace:
Diplomová práce je kvalitativní případovou studií zaměřenou na problematiku personálního marketingu a employer brandingu v digitálním světě. Primárním cílem je identifikace klíčových prvků úspěšného online náboru za využití personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele a definice praktických doporučení pro náborové kampaně zaměřené na generaci Z. Teoretický základ tvoří koncept personálního …víceAbstract:
The Diploma thesis is a qualitative case study focused on the issue of HR marketing and employer branding in the digital world. The primary objective is to identify the key elements of successful online recruitment process using HR marketing and employer branding methods and to define practical recommendations used in recruitment campaigns targeted at Generation Z. The theoretical basis consists of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM8008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRUDIČOVÁ, Natálie. \textit{Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/kkysb3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Náborová kampaň vybrané společnosti
Ondřej Svoboda -
Personální marketing a jeho význam
Martina Hajná
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2024
Kohout, J.
4. 6. 2024