Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě – Bc. Natálie Prudičová
Bc. Natálie Prudičová
Master's thesis
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
HR marketing and employer branding in the digital world
Abstract:
Diplomová práce je kvalitativní případovou studií zaměřenou na problematiku personálního marketingu a employer brandingu v digitálním světě. Primárním cílem je identifikace klíčových prvků úspěšného online náboru za využití personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele a definice praktických doporučení pro náborové kampaně zaměřené na generaci Z. Teoretický základ tvoří koncept personálního …moreAbstract:
The Diploma thesis is a qualitative case study focused on the issue of HR marketing and employer branding in the digital world. The primary objective is to identify the key elements of successful online recruitment process using HR marketing and employer branding methods and to define practical recommendations used in recruitment campaigns targeted at Generation Z. The theoretical basis consists of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM8008
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRUDIČOVÁ, Natálie. \textit{Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kkysb3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
HR marketing v mezinárodním podniku
Eliška Matuštíková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Náborová kampaň vybrané společnosti
Ondřej Svoboda -
Personální marketing a jeho význam
Martina Hajná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
4/6/2024
Kohout, J.
4/6/2024