Bc. Jakub Křemen

Diplomová práce

Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb

Inundated with information as part of the marketing strategies of service providers
Anotace:
Tato diplomová práce „Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb“ se zabývá bližším pohledem na služby a marketing v cestovním ruchu, zejména zahlcováním informacemi v marketingu cestovních kanceláří. V první kapitole se věnuji hlavně teoretické stránce uvedené problematiky, druhá kapitola obsahuje analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, dotazníkové šetření …více
Abstract:
These thesis ’Inundated information as part of the marketing strategies of service providers’ deals with a closer look at services and marketing in tourism and in particular the congestion information in marketing travel agencies. The first chapter is devoted mainly theoretical side of this problem; the second chapter provides an analysis of the marketing mix, communication mix, survey and comparison …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace