Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb – Bc. Jakub Křemen
Bc. Jakub Křemen
Diplomová práce
Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb
Inundated with information as part of the marketing strategies of service providers
Anotace:
Tato diplomová práce „Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb“ se zabývá bližším pohledem na služby a marketing v cestovním ruchu, zejména zahlcováním informacemi v marketingu cestovních kanceláří. V první kapitole se věnuji hlavně teoretické stránce uvedené problematiky, druhá kapitola obsahuje analýzu marketingového mixu, komunikačního mixu, dotazníkové šetření …víceAbstract:
These thesis ’Inundated information as part of the marketing strategies of service providers’ deals with a closer look at services and marketing in tourism and in particular the congestion information in marketing travel agencies. The first chapter is devoted mainly theoretical side of this problem; the second chapter provides an analysis of the marketing mix, communication mix, survey and comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11036/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘEMEN, Jakub. \textit{Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb} Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kl1ong/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová situační analýza cestovní kanceláře a její vliv na marketingový mix
Roman Fisek -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix vybrané cestovní kanceláře
Dominika Zatloukalová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Optimalizace marketingového mixu a komunikace vybrané cestovní kanceláře
Denisa Kubinová