On-line marketingová komunikační strategie – Bc. Veronika Rumanová
Bc. Veronika Rumanová
Master's thesis
On-line marketingová komunikační strategie
On-line marketing communication strategy
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na tvorbu návrhu online marketingové komunikační strategie na sociálních sítích pro společnost Electro World s.r.o., která se specializuje se na prodej širokého sortimentu spotřební elektroniky. Práce definuje pojmy jako marketing, online marketing a nástroje online marketingu, které vychází ze studia odborné literatury. Práce také přináší přehled současných teoretických …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the creation of a proposal for an online marketing communication strategy on social media for the Electro World s.r.o., which specializes in the sale of a wide range of consumer electronics. The thesis defines concepts such as marketing, online marketing and online marketing tools, which is based on the study of professional literature. The work also provides an overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Reader: Jana Kanalošová, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RUMANOVÁ, Veronika. \textit{On-line marketingová komunikační strategie}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/kl2dtm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace
Pavel Pospíšil -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová -
On-line komunikační strategie internetového obchodu
Nikola Pavlíková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights