Kvantifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře a doporučení vedoucí ke zlepšení – Bc. Ivana Zavadilová
Bc. Ivana Zavadilová
Master's thesis
Kvantifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře a doporučení vedoucí ke zlepšení
Quantification of customer satisfaction of selected travel agency and a draft of recommendations for improvement
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kvantifikací spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře, které bylo dosaženo pomocí marketingového výzkumu a jeho následným vyhodnocením dle metody ECSI. Závěr praktické části je věnován návrhu možných doporučení ke zvýšení zákaznické spokojenosti s přihlédnutím k podmínkám a možnostem konkrétní zvolené společnosti.Abstract:
This thesis deals with the quantification of customer satisfaction of selected travel agency, which was achieved through the marketing research and its evaluation according to the method of ECSI. Conclusion of the practical part is devoted to draft of possible recommendations to increase customer satisfaction with respect to conditions and possibilities of chosen company.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/lr32x/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Průdek
- Reader: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Markéta Velecká -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Veronika Vláčilová -
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marcela Vopařilová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta