Bc. Ivana Zavadilová

Master's thesis

Kvantifikace spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře a doporučení vedoucí ke zlepšení

Quantification of customer satisfaction of selected travel agency and a draft of recommendations for improvement
Abstract:
Diplomová práce se zabývá kvantifikací spokojenosti zákazníků vybrané cestovní kanceláře, které bylo dosaženo pomocí marketingového výzkumu a jeho následným vyhodnocením dle metody ECSI. Závěr praktické části je věnován návrhu možných doporučení ke zvýšení zákaznické spokojenosti s přihlédnutím k podmínkám a možnostem konkrétní zvolené společnosti.
Abstract:
This thesis deals with the quantification of customer satisfaction of selected travel agency, which was achieved through the marketing research and its evaluation according to the method of ECSI. Conclusion of the practical part is devoted to draft of possible recommendations to increase customer satisfaction with respect to conditions and possibilities of chosen company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Pavel Průdek
  • Reader: JUDr. Ing. Mgr. Bc. Daniela Majzlíková, LL.M.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting