Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století – Kateřina NEPUSTILOVÁ
Kateřina NEPUSTILOVÁ
Bakalářská práce
Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století
Woman as a subject and object of the advertising industry at the beginning of the 20th century
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá ženskou otázkou v období 1. Československé republiky v kontextu reklamního průmyslu. Konkrétně se jedná o analýzu reklamních sdělení v prvorepublikových časopisech pro ženy. Primárním cílem této bakalářské práce je pomocí typologické metody analyzovat jednotlivá reklamní vyobrazení z hlediska genderových stereotypů. Práce se dále věnuje způsobu zobrazování ženského …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with women's emancipation in the period of the First Czechoslovak Republic in the context of the advertising industry. Specifically, it is an analysis of advertisement in women's magazines. The primary goal of this thesis is to use a typological method to analyse advertising images in terms of gender stereotypes. This thesis also deals with the way of depicting the female …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Stanislava Musilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEPUSTILOVÁ, Kateřina. \textit{Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/kl9tb9/.
Jak správně citovat práci
NEPUSTILOVÁ, Kateřina. Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Společenské vědy + Historie, sz (A14)
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Anna Pražáková -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová