Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století – Kateřina NEPUSTILOVÁ
Kateřina NEPUSTILOVÁ
Bachelor's thesis
Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století
Woman as a subject and object of the advertising industry at the beginning of the 20th century
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zabývá ženskou otázkou v období 1. Československé republiky v kontextu reklamního průmyslu. Konkrétně se jedná o analýzu reklamních sdělení v prvorepublikových časopisech pro ženy. Primárním cílem této bakalářské práce je pomocí typologické metody analyzovat jednotlivá reklamní vyobrazení z hlediska genderových stereotypů. Práce se dále věnuje způsobu zobrazování ženského …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with women's emancipation in the period of the First Czechoslovak Republic in the context of the advertising industry. Specifically, it is an analysis of advertisement in women's magazines. The primary goal of this thesis is to use a typological method to analyse advertising images in terms of gender stereotypes. This thesis also deals with the way of depicting the female …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Stanislava Musilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEPUSTILOVÁ, Kateřina. \textit{Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Arts. 2021. Available from: https://theses.cz/id/kl9tb9/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEPUSTILOVÁ, Kateřina. Žena jako subjekt i objekt reklamního průmyslu na počátku 20. století. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Humanities / Sv-Hi,sz
Theses on a related topic
-
Srovnávací reklama a její vliv na vybranou generaci spotřebitelů
Anna Pražáková -
Rodina v reklamě, reklama v rodině
Slávka Hepnarová