Maximalizují týmy z Major League Baseball sportovní, nebo ekonomický zisk? – Jakub Šindelář
Jakub Šindelář
Bachelor's thesis
Maximalizují týmy z Major League Baseball sportovní, nebo ekonomický zisk?
Do the Major League Baseball teams maximize performance or profits?
Abstract:
Na základě modelu Barria a Szymanskiho (2009) odhadnu, zdali jsou týmy v Major League Baseball v krátkém období v průměru blíže k pozici maximalizující zisk, či sportovní úspěch. Základním zjištěním je, že týmy jsou v krátkém období blíže maximalizaci sportovního "zisku". Zajímavým závěrem práce je zjištění, že neexistuje téměř žádný rozdíl mezi chováním maximalizující zisk u evropských klubů, reprezentovaných …moreAbstract:
On the basis of model from paper Barrio and Szymanski (2009) I estimate if the teams are closer to their profit or performance maximizing positions. I found teams in MLB are in short run on average closer to their win maximizing position. Another interesting conclusion is there are almost no differences between clubs in open league system represented by Spanish and English football league and closed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25081
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2010
- Supervisor: Petr Bartoň
- Reader: Ivo Koubek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25081
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Theses on a related topic
-
Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen
Daniela Protivenská -
Volba optimální technologie, minimalizace nákladů a maximalizace zisku ve firmě BaK Písek
Markéta Brejchová -
Srovnání daňové evidence a účetnictví z pohledu maximalizace zisku
Jaromíra Böhmová -
Maximalizace zisku internetového obchodu
Libor Jarolím -
Maximalizace zisku pomocí slevových portálů
Aneta Ondráčková -
Maximalizace zisku konkrétního internetového obchodu
Pavla Baláková -
Maximalizace zisku internetového obchodu PowerGuy.cz
Adam Borovský -
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský