Maximalizují týmy z Major League Baseball sportovní, nebo ekonomický zisk? – Jakub Šindelář
Jakub Šindelář
Bakalářská práce
Maximalizují týmy z Major League Baseball sportovní, nebo ekonomický zisk?
Do the Major League Baseball teams maximize performance or profits?
Anotace:
Na základě modelu Barria a Szymanskiho (2009) odhadnu, zdali jsou týmy v Major League Baseball v krátkém období v průměru blíže k pozici maximalizující zisk, či sportovní úspěch. Základním zjištěním je, že týmy jsou v krátkém období blíže maximalizaci sportovního "zisku". Zajímavým závěrem práce je zjištění, že neexistuje téměř žádný rozdíl mezi chováním maximalizující zisk u evropských klubů, reprezentovaných …víceAbstract:
On the basis of model from paper Barrio and Szymanski (2009) I estimate if the teams are closer to their profit or performance maximizing positions. I found teams in MLB are in short run on average closer to their win maximizing position. Another interesting conclusion is there are almost no differences between clubs in open league system represented by Spanish and English football league and closed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25081
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2010
- Vedoucí: Petr Bartoň
- Oponent: Ivo Koubek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25081
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Maximalizace zisku internetového obchodu využitím srovnávačů cen
Daniela Protivenská -
Volba optimální technologie, minimalizace nákladů a maximalizace zisku ve firmě BaK Písek
Markéta Brejchová -
Srovnání daňové evidence a účetnictví z pohledu maximalizace zisku
Jaromíra Böhmová -
Maximalizace zisku internetového obchodu
Libor Jarolím -
Maximalizace zisku pomocí slevových portálů
Aneta Ondráčková -
Maximalizace zisku konkrétního internetového obchodu
Pavla Baláková -
Maximalizace zisku internetového obchodu PowerGuy.cz
Adam Borovský -
PPC pro maximalizaci zisku konkrétního internetového obchodu
Jan Martinovský