Daniela Lešková
Master's thesis
Nákupy na farmárskych trhoch
Nákupy na farmářských trzích
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma "Nákupy na farmářských trzích" je zjistit postoj spotřebitele k farmářským trhům, jejich nákupní chování a motivaci k nákupům. Diplomová práce se v teoretické části zabývá historií a charakteristikou farmářských trhů ve světě a v České republice, farmářskými potravinami a jejich alternativními způsoby prodeje a aplikací marketingového mixu na farmářských trzích. V praktické …moreAbstract:
The aim of this thesis „Purchases on the farmer´s market is to identify the attitude of consumers to the farmer´s markets, purchase behaviour of consumers and their motivation to buy there. The theoretical part defines farmers´market, farmers products and describes farmers´markets in the world and in the Czech republic and define alternative ways where to buy farmers products. In the practical part …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce na tému „Nákupy na farmárskych trhoch“ je zistiť postoj spotrebiteľov k farmárskym trhom, ich nákupné správanie a motiváciu k nákupom. Diplomová práca sa v teoretickej časti zaoberá históriou a charakteristikou farmárskych trhov vo svete a v Českej republike, farmárskymi potravinami a ich alternatívnymi spôsobmi predaja a aplikáciou marketingového mixu na farmárskych trhoch …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75263
Thesis defence
- Date of defence: 24. 1. 2019
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Pavlína Honzů
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75263
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Lokální potraviny v Kraji Vysočina
Dominika Veletová -
Lokální potraviny a specializované obchody v hlavním městě Praze
Jiří Voldán -
Lokální potraviny - způsoby prodeje ve vybraném regionu ČR
Veronika Jakubová -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Aktuální vývoj nákupního chování na spotřebitelských trzích
Natalie STAŇKOVÁ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Farmářské trhy a lokální ekonomika
Sára Hloušková