Využití CRM v rámci strategického marketingu – Jana JAKEŠOVÁ, Dipl.-Kffr. Univ.
Jana JAKEŠOVÁ, Dipl.-Kffr. Univ.
Bachelor's thesis
Využití CRM v rámci strategického marketingu
CRM-application in strategic marketing
Anotácia:
Práce se zabývá zhodnocením stavu praktického využívání CRM v malé firmě a návrh změn na jeho využívání.Abstract:
The main goal of this Bachelor?s thesis was to analyze the actual level of exploitation of Customer Relationship Management application in strategic marketing of a selected economical subject and to evaluate its contribution to the general development of the economical subject.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
18847
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JAKEŠOVÁ, Jana. \textit{Využití CRM v rámci strategického marketingu} Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/klhbcv/. [cit. 2024-04-19].
Jak správně citovat práci
JAKEŠOVÁ, Jana. Využití CRM v rámci strategického marketingu. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková
Názov
Vložil
Vložené
Práva