Bc. Karel Fořt

Master's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)

Specifics of integrated marketing communication in selected areas (IMC of collecting societies - case study of OSA’s IMC)
Abstract:
Tato práce se zabývá definováním efektivní marketingové komunikace kolektivního správce OSA – Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním, o.s. Jejím cílem je pomocí situační analýzy a analýzy marketingového mixu definovat současné komunikační aktivity OSA, zjistit jejich nedostatky a navrhnout jejich zlepšení, případně zpracovat návrhy nových komunikačních aktivit.
Abstract:
This thesis focuses on the definition of effective marketing communication of collecting society OSA – Society for the Protection of the Rights of Music Authors and Publishers. Its goal is to use situational analysis and marketing communication analysis to define the current communication activities of OSA, identify their shortcomings and suggest their improvements or compile new communication activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Iva Petrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní