Bc. Karel Fořt

Diplomová práce

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)

Specifics of integrated marketing communication in selected areas (IMC of collecting societies - case study of OSA’s IMC)
Anotace:
Tato práce se zabývá definováním efektivní marketingové komunikace kolektivního správce OSA – Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním, o.s. Jejím cílem je pomocí situační analýzy a analýzy marketingového mixu definovat současné komunikační aktivity OSA, zjistit jejich nedostatky a navrhnout jejich zlepšení, případně zpracovat návrhy nových komunikačních aktivit.
Abstract:
This thesis focuses on the definition of effective marketing communication of collecting society OSA – Society for the Protection of the Rights of Music Authors and Publishers. Its goal is to use situational analysis and marketing communication analysis to define the current communication activities of OSA, identify their shortcomings and suggest their improvements or compile new communication activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní