Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Bc. Aneta Kramperová
Bc. Aneta Kramperová
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Anotace:
Předmětem mé bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí firmy PULSE CZECH REPPUBLIC s.r.o. a jejím cílem je navrhnutí obchodní strategie. Pomocí analýzy specifických příležitostí, která zkoumá vnitřní podniku, konkurenční analýzy, která vyhodnocuje největší konkurenty podniku, SWOT analýzy silných a slabých stránek a příležitostí a hrozeb podniku, Porterova modelu pěti sil, kteří šetří vnější …víceAbstract:
The subject of my thesis is to analyze the competitive environment of PULSE Republic CZECH s.r.o with the aim of devising a business strategy. By analyzing the specific opportunities that examines internal business competitive analysis, which assesses the company's largest competitors, SWOT analysis of strengths and weaknesses and the opportunities and threats of the company, Porter's five forces model …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/rwt7g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAMPEROVÁ, Aneta. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/klkzfk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý