Jan Vojta

Diplomová práce

Architektura 3M značek a práce s nimi, case study 3M – z pohledu B2B, interních specialistů a marketérů

Architecture 3M of brands and their applications, “Case study 3M” – the perspective of B2B subjects and internal specialists and marketing personnel of 3M
Anotace:
Portfolia značek nadnárodních společností jsou komplexním organizmem řízeným mateřskou organizací, zejména skrz architekturu značek a rebranding. Přímou zpětnou vazbu z trhu mají pak distributoři, kteří zásadně ovlivňují úspěch značek. Samotná práce marketérů se značkami je tedy ovlivňována mnoha stakeholdery na trhu a stává se tak složitou marketingovou činností. Tato diplomová práce se zabývá architekturou …více
Abstract:
Brand portfolios of multinational firm are a complex organism which is managed by headquarter of organization, in particular by the brands architecture and rebranding. The distributors create a direct feedback relationship from the market and they significantly influence any success of brands. The specific work of marketing personnel with brands is thus influenced by many stakeholders on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Jiří Kolařík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70446