Bc. Klára WÜRDINGEROVÁ

Diplomová práce

Marketingový mix vybraného zemědělského podniku

Marketing mix of a selected agricultural company
Anotace:
Předložená diplomová práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu vybraného zemědělského podniku, na jejímž základě lze vytyčit silné a slabé stránky jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Teoretická část vymezuje v první řadě základní pojmy z oblasti zemědělství a marketingu, dále se zabývá charakteristikou tuzemského systému dotací a finančních podpor a nakonec představuje také aplikaci marketingového …více
Abstract:
The submitted master thesis focuses on the analysis of marketing mix of a certain agricultural company, thanks to which it´s possible to determine strengths and weaknesses of marketing mix elements. The teoretical part defines primarily the basic terms from the field of agriculture and marketing and also presents the application of the marketing mix in a specific agricultural business. The theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WÜRDINGEROVÁ, Klára. Marketingový mix vybraného zemědělského podniku. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/