Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy – Lenka Kazdová
Lenka Kazdová
Diplomová práce
Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy
The genetical method of reading and writing, and its application in lessons of Czech language in the first grade of primary school
Anotace:
V teoretické části se práce bude zabývat historickými metodami čtení, čtenářskou gramotností naprvním stupni základní školy a současnými metodami nácviku čtení v první třídě. V praktické částizpracuji metodologii nově aplikované genetické metody podle autorů Jitky Rubínové a MatějeŠlajse a porovnám ji s metodologií genetické metody autorky Jarmily Wágnerové. Zároveň sezaměřím na sledování čtyř až šesti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5204
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2018
- Vedoucí: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Josefová Víšková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAZDOVÁ, Lenka. \textit{Genetická metoda čtení a psaní, její aplikace v hodinách českého jazyka v prvním ročníku základní školy} Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/klrct7/. [cit. 2024-03-29].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 3. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Genetická metoda výuky čtení a její aplikace ve školní praxi
Tereza RŮŽIČKOVÁ -
Genetická metoda čtení v 1. - 3.ročníku ZŠ
Kateřina Schinglerová -
Genetická metoda čtení u žáka s vývojovou dysfázií
Dita Nastoupilová -
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Zuzana Procházková -
Využití projektové metody ve výuce regionální historie – Brno pod nacistickou okupací
Michael Folprecht -
Využití jazykové hry jako aktivizující didaktické metody ve výuce ruského jazyka na střední škole
Kateřina Vižďová -
Aktivizační metody ve výuce prvouky a přírodovědy ve 3. - 5. ročníku 1. stupně ZŠ.
Hana Janková -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva